Yes Męska Deska Halldor Xtrm
Yes Halldor Xtrm to wynik współpracy z islandzkim artystą Hugleikurem Dagssonem. Ta deska potrafi wszystko. Bardzo zabawna, ale jednocześnie poważna.
14 dni na zwrot zakupów
Yes Męska Deska Halldor Xtrm
Charakteryzuje się zabawnym, ale jednocześnie poważnym designem, idealnym do skoków i jazdy w różnych warunkach. Dzięki konstrukcji Carbon Layup, która wzmacnia nose i tail, deska zapewnia agresywną jazdę, umożliwiając pełne wykorzystanie energii w zakrętach i skokach. To doskonały wybór dla tych, którzy szukają wydajności i wszechstronności na stoku.
Przeznaczenie | All-Mountain, Freestyle |
Outline | Radial |
Kształt | True Twin |
Rdzeń | Full Poplar |
Laminat | Carbon Layup Halldor |
Materiał Bazowy | Sintered |
Flex | 7/10 |
Profil | Camber |
Średnio-twardy flex deski sprawia, że Halldor Xtrm jest odpowiednia dla snowboardzistów o różnym poziomie zaawansowania. Profil Camber zapewnia doskonałą stabilność podczas jazdy na trasach all-mountain, jednocześnie ułatwiając unoszenie nosa podczas trików freestyle.
Deska twin ma symetryczny kształt z identycznym nosem i tailem, co umożliwia łatwe wykonywanie trików w obu pozycjach. Jej symetryczny kształt gwarantuje stabilność i przewidywalność, co czyni ją odpowiednią dla osób ceniących różnorodność w jeździe.
SIDEKICK
Technologia Sidekick podnosi krawędzie w najszerszych punktach noska i taila, minimalizując ryzyko złapania krawędzi. Ułatwia to jazdę, szczególnie w puchu, poprawiając unoszenie i zmniejszając nieprzyjemne niespodzianki przy jeździe na płaskiej powierzchni. Sidekick działa w trudnych warunkach, takich jak puch czy nierówności po całym dniu jazdy, zapewniając płynniejszą i bardziej kontrolowaną jazdę.
Y3D Freestyle
Y3D All Mountain Freestyle to najbardziej wszechstronny kształt 3D, który zwiększa frajdę z jazdy po całej górze. Zapewnia szybkie przejścia z krawędzi na krawędź, płynne skręty i doskonałą kontrolę przy bocznych uderzeniach. Świetnie sprawdza się w głębokim i stromym śniegu.
- Średnio szeroka baza środkowa dla szybkich zmian krawędzi, kontroli przy dużych prędkościach i unoszenia w puchu.
- Średnie podniesienie bocznych baz dla lepszej kontroli przy trudnych najazdach i lądowaniach.
- Średni początek podniesienia bocznych baz zapewnia większą powierzchnię lądowania.